Atlassian zákazníky čekají změny
Atlassian minulý týden oznámil svůj plán přechodu na cloudové řešení a ukončení podpory řešení pro server. Tento krok odůvodnil jako snahu držet se světového trendu nárůstu cloudových řešení.
V souvislosti s tímto oznámením bychom Vás chtěli informovat o postupu a následných krocích, které jsme v této situaci vyhodnotili jako nejvíce přínosné pro naše zákazníky.
Pro každého z našich zákazníků chystáme individuální postup, který maximálně zhodnotí investice dosud vložené do licencí Atlassian. Toto nabízíme nejen našim stávajícím zákazníkům, ale všem uživatelům serverových produktů Atlassian.
Jsme si vědomi toho, že pro mnohé je toto rozhodnutí ze strany Atlassianu nevítaným překvapením, a proto bychom Vás chtěli ubezpečit, že jsme připraveni Vám pomoci ať už se to týká detailních informací, které k této situaci rádi poskytneme, zajištění dlouhodobého provozu serverových produktů, nebo migrace Vašich řešení na Atlassian cloud nebo Data Center řešení. S migrací do cloudu i Data Center máme bohaté zkušenosti a za sebou několik úspěšných projektů.
Dále Vám samozřejmě nabízíme prodloužení stávajícího supportu Jira server a souvisejících produktů na několik dalších let.
Známe úskalí, ale hlavně benefity všech možností, proto se na nás neváhejte obrátit. Využít můžete kontaktní formulář nebo e-mail.