Hledáme Office Managerku

Hledáme Office Managerku

Hledáme Office Managerku do našeho týmu.

Co budeš dělat?

Vedení kanceláře a administrativa

  • Zajištění hladkého chodu kanceláře, včetně veškeré operativy.
  • Agenda jednatelů společnosti.
  • Objednávání zásob a občerstvení.
  • Zajišťování služebních cest.
  • Komunikace s pronajímatelem kanceláře.

Finance a obchod

  • Komunikace s externí účetní firmou (dohledávání a párování plateb, příprava platebních příkazů).
  • Komunikace s dodavateli společnosti.
  • Zadávání nákladových faktur společnosti.
  • Kontrola závazků a pohledávek, vedení pokladní knihy.
  • Správa projektové knihovny – evidence nabídek, smluv, objednávek.
  • Pravidelná fakturace na základě dodaných pokladů.

HR

  • HR administrativa – docházka, příprava a správa smluv na základě vzorů, BOZP.
  • Koordinace vzdělávacích aktivit pro členy týmu.
  • Organizace teambuildingových a společenských akcí.

Co od tebe očekáváme?

Alespoň rok zkušeností v administrativní a ekonomické oblasti (IT obor je výhodou).

Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a samostatnost.

Zápal do práce, ochota a schopnost rychle se učit nové věci.

Dokončené min. středoškolské vzdělání.

Vhodné i pro absolventy VŠ.

Co nabízíme

Zapojit se do týmu sehrané IT společnosti a každý den se naučit něco nového.

Svobodu. Rádi se potkáváme v kanceláři, ale chápeme, že někdy je potřeba změnit lokál a pracovat z pohodlí domova.

Pohodu, přátelský kolektiv, zázemí nových kanceláří (které pořád vylepšujeme).

Podporu při dalším vzdělávání.  Ať už se jedná a školení, meetupy, workshopy nebo získávání nových cerfitikací.

Více informací najdete zde.

Za celý tým CoreIT, Petra


Chceš se na něco zeptat? Napiš nám e-mail nebo nech vzkaz přes formulář.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..