Hledáme Office Managerku do našeho týmu.
Co budeš dělat?
Vedení kanceláře a administrativa
- Zajištění hladkého chodu kanceláře, včetně veškeré operativy.
- Agenda jednatelů společnosti.
- Objednávání zásob a občerstvení.
- Zajišťování služebních cest.
- Komunikace s pronajímatelem kanceláře.
Finance a obchod
- Komunikace s externí účetní firmou (dohledávání a párování plateb, příprava platebních příkazů).
- Komunikace s dodavateli společnosti.
- Zadávání nákladových faktur společnosti.
- Kontrola závazků a pohledávek, vedení pokladní knihy.
- Správa projektové knihovny – evidence nabídek, smluv, objednávek.
- Pravidelná fakturace na základě dodaných pokladů.
HR
- HR administrativa – docházka, příprava a správa smluv na základě vzorů, BOZP.
- Koordinace vzdělávacích aktivit pro členy týmu.
- Organizace teambuildingových a společenských akcí.
Co od tebe očekáváme?
Alespoň rok zkušeností v administrativní a ekonomické oblasti (IT obor je výhodou).
Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a samostatnost.
Zápal do práce, ochota a schopnost rychle se učit nové věci.
Dokončené min. středoškolské vzdělání.
Vhodné i pro absolventy VŠ.
Co nabízíme
Zapojit se do týmu sehrané IT společnosti a každý den se naučit něco nového.
Svobodu. Rádi se potkáváme v kanceláři, ale chápeme, že někdy je potřeba změnit lokál a pracovat z pohodlí domova.
Pohodu, přátelský kolektiv, zázemí nových kanceláří (které pořád vylepšujeme).
Podporu při dalším vzdělávání. Ať už se jedná a školení, meetupy, workshopy nebo získávání nových cerfitikací.
Více informací najdete zde.
Za celý tým CoreIT, Petra
Chceš se na něco zeptat? Napiš nám e-mail nebo nech vzkaz přes formulář.